Creative ZiiO 10,0 inch / zwart / 8 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Creative ZiiO 10,0 inch / zwart / 8 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

AJG63 28-01-2012

Ik wilde mijn vrouw verrassen met een mooie tablet en zag deze op het internet. Ik kende het merk van vele andere producten en ging overstag, maar wat kreeg ik naderhand een spijt van mijn aankoop. Ik vind deze tablet absoluut niet gebruiksvriendelijk en de menustructuur is onlogisch (in mijn optiek dan). Mijn vrouw was er in 1ste instantie heel blij mee, maar dat sloeg na enkele dagen om in grote frustratie. Het in stellen van emailadressen, servers, etc. om alles aan elkaar gekoppeld te krijgen werkt zeer omslachtig als je het überhaupt voor elkaar krijgt.... Ik heb deze tablet daarom teruggestuurd en krijg nu mijn aankoopbedrag terug. Mijn advies, gewoon laten liggen en effe doosparen voor wat beters!!

claus 38 16-01-2012

mooi apparaat start snel op doet het verder prima hij is niet zo snel als een laptop maar voldoet goed aan mijn eisen